A normativa do proceso de Admisión de alumnos/as está regulada por:
- Orde do 12 de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de segundo ciclo infantil. DOG do 15 de marzo de 2013.
AVISO IMPORTANTE:
- Só se pode presentar unha única solicitude no centro de primeira opción.
- O alumnado do centro que presente solicitude noutro centro deberá comunicalo ao mesmo tempo no centro de orixe.
- Na secretaria do centro está a disposición das familias solicitantes de praza o Proxecto Educativo e o Carácter Propio do centro.
- O servizo de comedor ten un carácter voluntario e non lucrativo.
PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES
- 1 ao 29 de Marzo, xa que solo se poderán entregar do 1 ao 20 de Marzo por período lectivo de vacacións de Semana Santa.
- Publicación das listaxes PROVISIONAIS de admitidos e non admitidos: 25 de Abril. Reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación.
- Exposición da listaxe DEFINITIVA de admitidos: antes do 15 de Maio.
- Prazo de formalización de matricula: do 20 ao 30 de Xuño.
Horario secretaría: De luns a xoves de 17:15h a 18:00h
No hay comentarios:
Publicar un comentario